Du är här

Bild för chillscot
9 jun: 8,00 km 46 min
First time fartlek and it was fun! Looking forward to more of this.
Bild för Mats Thim
9 jun: 8,00 km 46 min
Fartleken var jobbig men rolig!
Bild för Andyman63
8 jun: 6,00 km 31 min
Mkt bra känsla på ’bandet’. Verklig tid 31:26.
Bild för Emmapemma
6 jun: 5,00 km 30 min
Ganska tungt…
Bild för Emmapemma
8 jun: 7,00 km 45 min
Intervall, riktigt tuffa kilometer. 1km på 4.45-kunde ej riktigt hålla det men under 5min i alla fall.
Bild för Alptopp
8 jun: 6,00 km 40 min
Segt som sjutton att komma igång efter sjukdom.
Bild för Karl Bromö
4 jun: 42,20 km 254 min
Grym känsla i början. Sen blev värmen största fienden och magen började knipa runt halva. Blev tvungen att gå mycket sista 15.
Bild för Mari jepsen
8 jun: 5,00 km
Trailer med runacademy
Bild för stefana77
8 jun: 9,01 km 49 min
Lunchpass sjöstaden. Kändes bra och flöt ok. Problem med klockan som stängde av sig. Snittempo 5.24
Bild för mekstrand
7 jun: 5,00 km 32 min
8 varv: Jogg 3 min, promenad 1 min
Bild för mekstrand
6 jun: 5,00 km 36 min
12 varv: Jogg 2 min, promenad 1 min
Bild för sophiealmkvist99
6 jun: 6,00 km 41 min
Jobbigt att komma tillbaka från förkylning, blev ett till sjukdomsuppbehåll igen
Bild för Effe
7 jun: 5,00 km 31 min
Ok
Bild för alvkul
7 jun: 8,12 km 62 min
Intervallpass på löpband. Kändes bra, skönt att komma igång efter långvarig förkylning. Fartökningen ersattes av lutning, samma fart.