Du är här

Bild för JennieGM
17 dec: 5,00 km 32 min
Äntligen igång igen!
Bild för Robin Lundberg
17 dec: 6,00 km 40 min
Långpass lätt fart kramp i zon 2 (6:42 tempo)
Bild för Erik Löfving
15 dec: 17,83 km 108 min
Långt pass. bra flow för det mesta, tungt på västerbron.
Bild för Jesus25
17 dec: 6,00 km 40 min
Bild för Dragan Lj
17 dec: 7,00 km 42 min
Bild för etholan
17 dec: 8,30 km 38 min
Helt ok
Bild för Davpet
17 dec: 6,40 km 39 min
I enjoyed this run without over thinking it. Is it ok to run this speed? My watch says it’s threshold pace, do I need to slow down?
Bild för linneagee
17 dec: 5,00 km 36 min
Kändes bra idag!
Bild för Dempe
8 dec: 4,00 km 30 min
Ok
Bild för Dempe
14 dec: 6,00 km 40 min
Lätt. Teknik
Bild för Dempe
16 dec: 13,00 km 80 min
Isigt, kuperat. Kändes bra.
Bild för Jesus25
16 dec: 5,00 km 32 min
Bild för Dragan Lj
29 nov: 21,00 km 169 min
Bild för Dragan Lj
28 nov: 5,00 km 38 min