Du är här

Bild för Erigum
19 jun: 9,74 km 52 min
Första korta intervallerna. Fin känsla. Lite för hög fart men bra pass.
Bild för _Sanna
19 jun: 6,00 km 32 min
Bild för Ulf Asplund
19 jun: 6,00 km 35 min
Körde torsdagspasset idag: 6,17; 5,40; 5,27; 5,12; 5,11 och 6:e på lugna 7,12
Bild för Halatchev
19 jun: 6,00 km
Bild för Geir Magne Skjeldnes
18 jun: 6,00 km 35 min
Følte det gikk tungt selv om pulsen lå i sone 2 og litt i sone 3. snittfart på 5,52
Bild för Rode
19 jun: 3,20 km 16 min
Lunchintervaller 2x8min
Bild för johanryden
19 jun: 8,00 km 37 min
Gick mkt lätt och bra. 13-14 i uppskattning på Borgskalan
Bild för Sophie Nilsson
19 jun: 7,00 km 39 min
Stegvis ökning. 1 km - 5.57 (lugnt) 2 km - 6. 00 (lugnt) 3 km -5.40 4 km - 5.14 5 km - 5.05 6 km - 5.09 7 km - 5.51
Bild för jstubmo
18 jun: 13,00 km 73 min
Bild för Kenneth Johnson
18 jun: 4,40 km 26 min
Ganska mycket hjälp av terrängen så det gick lätt ner till Edsviken. Rörlighet och reflektion innan uppförsbacke hem igen.
Bild för Melingen88
17 jun: 10,00 km 52 min
Bild för Erigum
18 jun: 5,22 km 30 min
Enkla 5 i ett härligt Stockholm
Bild för Vanessaöf
18 jun: 36 min
500 x 4 och därefter långsammare tempo, men hela vägen med något stopp. ( var trött efter enbart 1 dags vila från milen) motvind å vägstopp.