Du är här

Bild för mrjxray
13 apr: 12,80 km 111 min
Bild för mrjxray
10 apr: 5,70 km 46 min
Bild för Therese Larri
14 apr: 30,00 km 182 min
Bild för theresevisaj
14 apr: 24,00 km 182 min
Bild för stefana77
14 apr: 29,01 km 162 min
Söndagspass. Flempan, masmorundan. Sega ben. Snittempo 5.35
Bild för MatthiasLaendle
14 apr: 36,00 km 192 min
Redo för Köpenhamn
Bild för frippoo
14 apr: 11,00 km 70 min
Bild för Kristian Packalen
14 apr: 17,00 km 0 min
Tung i benen men blev bättre på slutet.
Bild för GregerLoren
10 apr: 10,00 km 55 min
Bild för GregerLoren
9 apr: 12,00 km 60 min
Bild för Sampa22
14 apr: 20,00 km 118 min
Kändes riktigt bra. Kuperad terräng. Lite högre tempo. Snittfart 5:56/km
Bild för Rasmus karlsson
14 apr: 0,00 km 0 min
Har fått ont i mitt knä efter en padelmatch, kommer därav stå över detta pass!
Bild för Rasmus karlsson
14 apr: 0,00 km 0 min
Har fått ont i mitt knä efter en padelmatch, kommer därav stå över detta pass!