Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för Rickard Johansson
3 jan: 7,00 km 35 min
Tillbaka efter förkylning och feber. Känner mig återställd och ville springa ut lite extra mat från kroppen. Där av tempo.
Bild för MajsanW
3 jan: 8,00 km 47 min
Årets första pass. Inte ont någonstans. Sen maran i oktober har jag haft upprepade problem med hälsenan, knäet, tand mm. Men inte nu. Gött!
Bild för Rille H
3 jan: 7,00 km 38 min
Uppvärmning 2,28km (12:32min 5:30/km) Intervall 3*5*200m (45sek) Total tid: 19:43 sträcka 3,24km Ned jogg 1km
Bild för Jerkergus
2 jan: 5,00 km 25 min
Inomhus löpband Gym24 Östersund kväll, speed 11, 4,59 km 5,27min/km
Bild för Kjell-E
2 jan: 15,00 km 102 min
Blött o krampa lite i vaderna
Bild för lsh
lsh
3 jan: 7,50 km 45 min
Bild för Rille H
2 jan: 13,00 km 78 min
TSM pass. GIH=>Roslagstull=>Norra stn=>Karlberg=>Kungsholmen=>Stadshuset=>UD=>Dramaten=>GIH
Bild för mangen
1 jan: 17,00 km 113 min
Fint väder minus 11. Kroppen kändes bra.
Bild för Emilia Trolin
31 dec: 4,17 km 24 min
Bild för Emilia Trolin
30 dec: 8,20 km 49 min
Bild för Wassman
3 jan: 23,00 km 114 min
Körde söndagens långpass idag istället. Tunga ben och trött efter dålig sömn. Ingen kul dag.
Bild för trollkarl
3 jan: 19,00 km 115 min
Kändes bra

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone