Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för Vegarddd
1 jan: 2,01 km 13 min
2km på bandet på gymmet
Bild för Vegarddd
2 jan: 13,00 km 87 min
Distanspass som kändes bra. Ordentligt med energi. 6,42 tempo
Bild för Henriethe83
2 jan: 21,00 km 167 min
Bild för JockeHolm
2 jan: 20,00 km 105 min
Skönt pass, men lite väl snabbt kanske!?;-)
Bild för Lemur013
2 jan: 23,00 km 119 min
Runt nollan, slaskigt. Efter frukost. Rätt seg i kroppen sista dagen på semestern men tog mig runt på 5.12
Bild för Lemur013
30 dec: 12,00 km 59 min
Eftermiddag i skogen. Snöigt så invigde dubbarna. Seg i början men bättre och bättre, bra tryck i slutet.
Bild för Annika Landell
2 jan: 17,00 km 113 min
Bild för Degkittel
2 jan: 14,65 km 93 min
Snöblaskigt och jobbigt pass. Bra genomkörare.
Bild för stefana77
2 jan: 20,41 km 113 min
TSM långpass. Fram och tillbaka till Brommaplan. Kändes bra. Snittempo 5.33
Bild för Malin_Eriksson
2 jan: 18,00 km 113 min
Trist väder, duggregn och snöslask. Sprang Sågsjörundan, Gustavsviksvägen till Gustavsberg och hem via ängen.
Bild för Magic
2 jan: 19,00 km 114 min
Nysnö och blåst gjorde passet lite tyngre men gav förhoppningsvis lite extra hårdhet
Bild för annamilonjic
2 jan: 9,00 km 60 min
Första träning efter armbågsfraktur. Kändes helt ok. På löpband
Bild för Henrik Holmer
2 jan: 13,00 km 80 min
Bild för PerJohan67
2 jan: 12,44 km 105 min
Fick ljumskkänning efter 9 och gick. Rundan var runt maspalomasöknen

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone