Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för EllenSvensson
18 jan: 7,32 km 53 min
Med gång, i snitt 7:12 min/km
Bild för trollkarl
24 jan: 21,00 km 132 min
Jobbigt ,jobbigt
Bild för hydraulic_power
20 jan: 4,27 km 62 min
Löpning lätt - styrka tung
Bild för Kjell-E
23 jan: 19,00 km 124 min
Helt ok, lite känning i vänster vad och lite i fötter
Bild för lyr3m4rk
23 jan: 15,00 km 85 min
Från GIH ut mot Solna och tillbaka. Kändes riktigt bra.
Bild för mangen
22 jan: 19,00 km 138 min
Uruselt före
Bild för EOS
EOS
23 jan: 23,00 km 122 min
Distanspass: 23km på 2:02:21. Fin runda med mycket löpning utmed vatten. Bra flyt och känsla med 3:30-gruppen. Avslutning med stretchning.
Bild för Carle739
22 jan: 4,00 km 30 min
Bild för Carle739
23 jan: 13,00 km 95 min
Bild för CJEkman
23 jan: 12,40 km 64 min
Första veckan klar! Känns bra!
Bild för Krukmakarn
23 jan: 20,00 km 102 min
Första passet på 14 dagar efter att vart sjuk i Covid. Hoppade av vid 20k, nära hemma. Lite hög puls i backar och det kändes lite i benen.
Bild för asi002
23 jan: 21,00 km 152 min
Tungt
Bild för Malin_Eriksson
23 jan: 20,00 km 124 min
Sprang Sågsjörundan, till Gustavsberg (hamnen) via Graningevägen och hem via kolonilotterna. Runt noll och lite isigt, sprang i Icebugs.

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone