Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för Malin_Eriksson
12 jan: 10,00 km 60 min
Körde torsdagspasset idag - 8 km i marafart + 1 km uppvärmning resp nerjogg. Lite snöslask, sprang i icebugs. Kändes bra!
Bild för Wassman
12 jan: 8,00 km 40 min
8km lunchlunk som avslut efter gympass. Kändes riktigt tungt och jobbigt trots lugnt tempo.
Bild för EllenSvensson
11 jan: 6,00 km 38 min
Med gång, i snitt 6:27 min/km
Bild för anteeb
11 jan: 8,00 km 39 min
Bild för Vegarddd
11 jan: 4,40 km 27 min
bra tryck tillbaka efter fyra dagars lugn.
Bild för GGG666
11 jan: 7,00 km 39 min
Löpband
Bild för Carle739
11 jan: 7,50 km 91 min
Bra jogg, lite ont I hälsenan sedan söndags.
Bild för Åke Södergren
10 jan: 9,00 km 50 min
På löpbandet , hoka
Bild för Åke Södergren
11 jan: 7,00 km 58 min
Ute runt nollan , hoka
Bild för Magic
11 jan: 6,60 km 39 min
Roligt och utmanande och kändes bra
Bild för Superstallan
11 jan: 8,19 km 49 min
2x5x200m intervaller. Bra känsla och pigga ben.
Bild för Superstallan
9 jan: 21,50 km 124 min
Långpass med TSM t.o.r. Solna. Bra och skön känsla hela vägen trots moddigt och halt underlag.

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone