Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för Henriethe83
8 jan: 7,00 km 60 min
Bild för JakobSpringer94
8 jan: 5,02 km 26 min
Stretchat hela veckan. Började göra ont efter 1km. Gick en stund. Lyckades springa ytterligare 4, men gjorde lite ont sista 600m. Löparknä?
Bild för lsh
lsh
8 jan: 15,00 km 90 min
Bild för JockeHolm
8 jan: 7,00 km 38 min
Bra och lugnt pass. Lite halkigt efter plogbilen.
Bild för mangen
6 jan: 8,00 km 45 min
Löpband
Bild för mangen
8 jan: 18,00 km 121 min
Modigt mycket snö bitvis. Men kroppen känns bra
Bild för mangen
8 jan: 18,00 km 121 min
Modigt mycket snö bitvis. Men kroppen känns bra
Bild för Lemur013
8 jan: 8,00 km 39 min
Löpband idag, efter frukost. Tråkigt var det. Men bra styrka efteråt.
Bild för lsh
lsh
6 jan: 7,00 km 40 min
Bild för Carle739
7 jan: 8,00 km 60 min
12-8-6, jobbigt pass i snön med trötta ben
Bild för Malin_Eriksson
8 jan: 5,00 km 30 min
Morgonjogg i Malmö med Ola.
Bild för Rille H
7 jan: 8,50 km 48 min
Under E4 över lilla parkeringen längs med vattnet till S-gården, åter via K-tälten ner till vattnet hem samma väg. Lunch: 1banan, lite sömn
Bild för EOS
EOS
7 jan: 8,00 km 42 min
Lättpass: 8km på 41:31. Löparstyrka. Körde lördagens pass i dag (fredag) för att få en vilodag inför långpasset. Bra känsla trots halka.
Bild för anteeb
7 jan: 8,00 km 39 min

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone