Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för anteeb
7 jan: 8,00 km 39 min
Bild för Jerkergus
6 jan: 5,00 km 26 min
26,09 incline 0,5 Gym 24 Östersund kväll 5,15min/km pace 11,5
Bild för Wassman
7 jan: 12,00 km 60 min
Körde lördagens mara-fart pass. Kändes kontrollerat, 8km i 4’15 fart. Lite ont i foten.
Bild för MaraStarhill
7 jan: 11,00 km 60 min
Uppv 2 km, 5.22/km Smidighet Stege 12-10-8 min, 5.09/5.14/5.06/km Nedjogg 2,61 km, 5.38/km
Bild för AmmiSM
6 jan: 7,00 km
Bild för myaggefors
4 jan: 7,00 km 43 min
Bild för Carro4
7 jan: 10,30 km 59 min
Bild för asi002
6 jan:
13,5km skidåkning
Bild för Jenny Hjulfors
6 jan: 7,10 km 53 min
Sprang antagligen för snabbt, hade ruttat upp en 7 km's bana men fick inte rum för tredje tröskelintervallen. Så gjorde 12 + 8 min. Skönt!
Bild för Sven56
7 jan: 7,44 km 47 min
Klart, -6
Bild för Lille-Vie
4 jan: 7,70 km 64 min
Kallt, tunga ben efter ca 4 km. Men ändå helt ok. Råkade bli längre än planerat.
Bild för Lille-Vie
6 jan: 7,00 km 59 min
Kallt är jobbigt! Även med en härlig sol. Minus åtta grader och blåst. Men det gick okej.
Bild för vilo
6 jan: 10,00 km 57 min

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone