Följ din egen och andras träning

Alla registrerade medlemmar kan alltid skriva i träningsloggen. (Du behöver alltså inte ha något betalprogram.)
Välj själv när du skriver träningsloggen om du vill att andra ska kunna se den. Vill du bara kunna se den själv kryssar du i att den ska vara Privat.
Som inloggad medlem väljer du själv ut vilka personer som du vill följa.
Möjligheten finns också att filtrera program och nivå. Ett sätt att kolla hur det går för de andra som följer samma träningsprogram.

Bild för Kicki2.0
27 dec: 3,00 km 30 min
Tänkte att jag skulle genomföra gårdagens pass idag men efter 3,5 km insåg jag att kroppen inte är kry alls. Så jag fick avbryta.
Bild för ulrika Nilsson
27 dec: 8,54 km 51 min
Bild för Vegarddd
27 dec: 2,01 km 12 min
Snabbt kort pass för att hinna med tvätten
Bild för JNdisi
26 dec: 12,00 km 71 min
Bild för myaggefors
27 dec: 16,00 km 103 min
Bild för Carle739
26 dec: 14,00 km 105 min
Långpass, jobbigt och gick en del, men rätt nöjd!!
Bild för mikaelhyensjo
26 dec: 12,00 km 73 min
Härligt pass - fint väder
Bild för Rickard Johansson
26 dec: 0,00 km 0 min
18km avstod pga av sjukdom. Feber och ont i kroppen
Bild för Svesse
26 dec: 21,00 km 104 min
Härlig runda runt oset i Örebro soligt och lite snö. Tung avslutning annars kändes det bra.
Bild för Superstallan
26 dec: 19,42 km 109 min
19 km distans med fartökningar tillsammans med TSM. Första långpasset på länge med alldeles för få kilometer i benen. Tungt.
Bild för myaggefors
23 dec: 7,00 km 43 min
kortare nedjogg
Bild för mangen
26 dec: 16,00 km 106 min
Härligt löparväder.
Bild för Rille H
26 dec: 12,20 km 72 min
Med TSM, Valhallavägen, Roslagstull, Stallmästaregården, Koppartälten, runt Haga slott, länks vattnet upp till Cicle-K och åter till GIH.

Funkar överallt

Träningstjänsten är alltid tillgänglig på trana.marathon.se. Funkar bra på:

  • Dator
  • Läsplatta
  • Smartphone